В чому користь колективної гри

Коли діти ростуть, вони проходять різні етапи розвитку, які впливають на те, як вони взаємодіють зі світом та людьми, які їх оточують. 

Одним з таких етапів є досягнення стадії спільної гри. Якщо вам цікаво, читайте далі!

Колективна гра – це останній із шести етапів гри, описаних соціологом Мілдред Партен. Колективна гра передбачає, що діти грають та працюють з іншими для досягнення спільної мети.

Вам не здається, що це нагадує принцип взаємодії дитини з дитячим інтерактивним столом?

Можливість брати участь у спільній грі надзвичайно важливо. Це означає, що ваша дитина має навички, необхідні їй пізніше для співпраці в школі та в інших типових соціальних умовах, таких як спорт.

Коли починається Колективна гра?

Хоча кожна дитина різна і проходитиме етапи соціальної взаємодії різним темпом, загалом діти починають цікавитися спільною грою у віці від 3 до 5 років.

Саме для дітей такого віку й розроблений інтерактивний стіл INTBOARD.

Здатність до спільної гри залежить від здатності вашої дитини вчитися та обмінюватися думками, розподіляти та приймати ролі у своїй грі. Як правило, діти до 4 років ще не готові ділитися своїми іграшками заради гри, поважати права власності інших дітей або розуміти важливість правил і обмежень у грі.

Ви можете заохочувати спільну гру своїм прикладом. Грайте в ігри, які вимагають по черзі, обговорюйте призначення ролей у грі та заохочуйте спілкування та зворотний зв’язок.

Приклади колективної гри

Спільна гра дозволяє дітям працювати разом над досягненням спільної мети, а не протистояти один одному або прагнути до перемоги. Батьки та вихователі можуть сприяти цьому процесу, створюючи середовище з інструментами та іграми, які діти можуть використовувати для спільної роботи.

На відкритому повітрі діти можуть працювати разом, щоб зібрати гербарій, будувати сніговий форт. Діти також можуть співпрацювати таким чином, щоб кожен отримав можливість грати, наприклад, по черзі спускатися гіркою.

У приміщенні діти можуть будувати будівлі та міста з коробок або блоків разом або використовувати фігурки та ляльки, щоб розігрувати спільні історії. Діти також можуть відтворити сценарії, які вони бачать у своєму повсякденному житті, наприклад, гра в продуктовий магазин, кабінет лікаря або ветеринара.

На цьому етапі діти також можуть почати насолоджуватися більш організованими картковими чи настільними іграми, які дозволять їм працювати над досягненням спільної мети чи балу. Вони також можуть насолоджуватися спільною роботою, наприклад, складати пазли разом або малювати фрески. 

Памятаєте в одній із статей блогу INTBOARD ми розповідали про важливість розвитку дрібної моторики у віці від 3 до 5 років? Так от, серед програмного забезпечення “INTBOARD Joy” є додатки, щоб складати різноманітні пазли, малювати чи розмальовувати. Варто також нагадати, що робота з сенсорним столом є найбезпечнішим видом взаємодії. У дитини немає можливості заподіяти собі шкоди гострим олівцем або дрібною деталлю пазлу. 

Дитячий інтерактивний стіл

Переваги колективної гри

Заохочення вашої дитини до участі у спільній грі важливо для сприяння її довгостроковому соціальному розвитку. Під час спільної гри вони можуть навчитися та розвинути ряд життєвих навичок, які допоможуть їм ладити з іншими та успішно рухатися світом.

Під час спільної гри діти навчаються:

Співпраця. Вона є важливою життєвою навичкою, яку діти будуть використовувати вдома, у школі та у суспільстві у міру дорослішання.

Гра, яка виховує у дітей почуття співпраці, показує їм, що спільна робота дозволяє їм веселіше та легше досягати своєї мети, ніж працювати чи грати самостійно.

Спілкування. Під час спільної гри діти повинні висловлювати свої потреби та бажання, а також чути та поважати потреби та бажання інших. Діти дізнаються, що якщо вони не спілкуються або не слухають ефективно, їхня гра просто не буде такою веселою.

Оскільки діти продовжують рости та розвиватися, вони вдосконалюють свої комунікативні навички через гру та переносять ці навички у різні частини свого життя.

Емпатія. Під час спільних розваг діти мають відігравати окрему роль у грі. Коли діти узгоджують правила та ролі, вони дізнаються, що вони повинні думати з точки зору інших, щоб переконатися, що гра «справедлива» для всіх.

Довіра. Під час колективної гри діти розподіляють один одного для виконання ролей і правил, яких слід дотримуватись, а потім повинні вірити, що всі будуть дотримуватися. Діти вчаться цінувати сильні сторони та внески один одного та вірити, що кожен із них буде брати участь у домовленому порядку.

Вирішення конфліктів. Досягнення спільної стадії гри не означає, що діти ніколи не відчуватимуть конфліктів, коли гратимуть, насправді спільна гра часто створює широкі можливості для малюків відпрацьовувати свої навички вирішення конфліктів.

У міру виникнення конфлікту діти повинні навчитися ефективно повідомляти про проблему та обмінюватися компромісами та рішеннями, прийнятними та прийнятними для всіх залучених сторін.

Діти навчаються через гру, і, граючи спільно з іншими дітьми, ваша дитина засвоїть важливі життєві навички, якими вони будуть користуватися зараз і під час свого зростання. 

Навчайся граючись – це про дитячий інтерактивний стіл INTBOARD!

Дізнатися більше про прилад, а також про умови придбання можна за телефоном –  (096) 285-54-94.