Сервісне обслуговування
Якщо у Вас виникли питання з сервісного обслуговування, заповніть форму:
Власний сервісний центр – м. Конотоп, пр. Миру, 34
Пункти прийому:
Київ
ТОВ “НАШ СЕРВІС”, вул. Iвана Лепсе, 51/16
(044) 497-01-32, (050)442-01-84
ТОВ “НАШ СЕРВІС”, вул .Щусєва, 44
(044)537-48-45, (0800)50-30-15
Миколаїв
ТОВ “НАШ СЕРВІС”, вул. Будьонного, 44-а
(0512)50-03-11, 55-29-04
Дніпро
ТОВ “НАШ СЕРВІС”, вул. Фабрично-Заводська 18
(056)792-72-88, (067)782-79-60, (066)564-01-76
Одеса
ТОВ “НАШ СЕРВІС”, вул. Транспортна, 7-Е
Запоріжжя
ТОВ “НАШ СЕРВІС”, вул. Артема 6
(061)221-09-22, (099)220-20-26, (096)569-60-62
ТОВ “НАШ СЕРВІС”, вул. Щусєва, 44
(044)537-48-45, (0800)50-30-15
Харків
ТОВ “НАШ СЕРВІС”, вул. Вернадського, 1
(057)758-10-39, 758-10-40
Кременчук
ТОВ “НАШ СЕРВІС”, вул. Переяслівська, 55
(0536)74-72-10, (0536)74-71-53
Черкаси
ТОВ “НАШ СЕРВІС”, вул. Гонча, 51
(0462) 267-58-58
Кривий Ріг
ТОВ “НАШ СЕРВІС”, вул. Революційна, 73
(056)440-07-64
Чернігів
ТОВ “НАШ СЕРВІС”, вул. Ільїна, 204
(0462)267-58-58
Львів
ТОВ “НАШ СЕРВІС”, вул. О. Степанівни, 45
(032) 232-81-15
Чернівці
ТОВ “НАШ СЕРВІС”, вул. Головна, 265
(0372) 58-43-01, (099) 029-69-67
Відповіді на найчастіші сервісні звернення
1. В комплекті з дошкою відсутній диск з ПЗ
Заповніть форму вище. Менеджер сервісного відділу зв’яжеться з вами й надасть посилання для завантаження ПЗ.
2. Не калібрується інтерактивна дошка
Для коректного калібрування сенсорної дошки, в налаштуваннях системи, розділ “Параметри дисплея”, для дисплея 2 (наш проєктор) обрати розширення 1024 на 768 пікселів (співвідношення сторін 4х3).
3. Інтерактивна дошка не реагує на дотики
Виконайте ось цей алгоритм дій:
- Перевірити підключення дошки по кабелю USB до ПК.
- Перевірити працездатність дошки на іншому ПК.
4. На дошці відображається робочий стіл без піктограм застосунків (фонове зображення робочого столу без “іконок” програм)
На клавіатурі одночасно натиснути дві клавіші: клавішу “Windows” + англійська літера “P”. З правого боку екрану з’явиться меню проектування. Обрати пункт: “Повторювати” або “Дублювати” ( у різних версіях ОС по різному пишуть).
5.Немає зображення на дошку з проєктора
Виконуємо такі дії:
- Перевірити наявність драйверів на відеоадаптер.
- Перевірити підключення проєктора до ПК по HDMI/VGA кабелю.
- Перевірити справність кабелю HDMI/VGA підключивши проектор до пк іншим заздалегідь робочим кабелем.
- Перевірити правильність обраного джерела проектування на самому проєкторі.
6. Програма яка йде в комплекті з дошкою просить ввести ліцензійний ключ
Коли інтерактивна дошка не підключена до комп’ютера кабелем USB, програма її (дошку) не “бачить”, тому й просить ключ. Потрібно просто перед запуском програми підключити дошку до комп’ютера.
Щоб користуватися програмним забезпеченням без дошки (на своєму пк вдома), при запиті ключа натиснути на вікно “Пробна версія”, після цього програма запрацює без підключення дошки.