Сервісне обслуговування

Якщо у Вас виникли питання з сервісного обслуговування, заповніть форму:


    Власний сервісний центр – м. Конотоп, пр. Миру, 34


    Відповіді на найчастіші сервісні звернення

    1. В комплекті з дошкою відсутній диск з ПЗ

    Заповніть форму вище. Менеджер сервісного відділу зв’яжеться з вами й надасть посилання для завантаження ПЗ.

    2. Не калібрується інтерактивна дошка

    Для коректного калібрування сенсорної дошки, в налаштуваннях системи, розділ  “Параметри дисплея”, для дисплея 2 (наш проєктор) обрати розширення 1024 на 768 пікселів (співвідношення сторін 4х3).

    3. Інтерактивна дошка не реагує на дотики

    Виконайте ось цей алгоритм дій:

    • Перевірити підключення дошки по кабелю USB до ПК. 
    • Перевірити працездатність дошки на іншому ПК.

    4. На дошці відображається робочий стіл без піктограм застосунків (фонове зображення робочого столу без “іконок” програм)

    На клавіатурі одночасно натиснути дві клавіші: клавішу “Windows” + англійська літера “P”. З правого боку екрана з’явиться меню проектування. Обрати пункт: “Повторювати” або “Дублювати” ( у різних версіях ОС по різному пишуть).

    5.Немає зображення на дошку з проєктора

    Виконуємо такі дії:

    • Перевірити наявність драйверів на відеоадаптер. 
    • Перевірити підключення проєктора до ПК по HDMI/VGA кабелю. 
    • Перевірити справність кабелю  HDMI/VGA приєднавши проєктор до ПК іншим, заздалегідь робочим кабелем. 
    • Перевірити правильність обраного джерела сигналу на самому проєкторі.

    6.  Програма яка йде в комплекті з дошкою просить ввести ліцензійний ключ

    Коли інтерактивна дошка не підключена до комп’ютера кабелем USB, програма її (дошку) не “бачить”, тому й просить ключ. Потрібно просто перед запуском програми під’єднати дошку до комп’ютера. 

    Щоб користуватися програмним забезпеченням без дошки (на своєму ПК вдома), при запиті ключа натиснути на вікно “Пробна версія”, після цього програма запрацює без підключення дошки.