Як вчителю обрати документ камеру. Чек-лист успішної покупки

Документ-камеру тяжко назвати обов’язковим атрибутом кожного уроку, але скільки переваг отримує вчитель, коли документ-камера в нього є. Особливо, під час дистанційного уроку. 

В цій статті хочемо розповісти, як учителю обрати документ-камеру, щоб бути цілком задоволеним покупкою та не витратити зайвих коштів. 

Покупка будь-якої техніки – це важливе питання, яке містить: збір позицій, аналіз характеристик, порівняння цін і прийняття рішення. Та цей алгоритм не завжди приводить до успішної покупки. Тобто, до задоволення цією покупкою.

Нагадаємо, що документ-камера – це вже давно не тільки портативний презентер, а й повноцінний замінник планшетного сканеру з куди вигіднішими характеристиками. Наприклад – швидкість сканування або можливість сканувати тривимірні об’єкти.

Тобто, сфера його застосування значно ширша ніж у традиційного сканера. Якщо сфера ширша, то й вибір складніший. Звісно, можна взяти модель “Все в одному”, але чи розумно так робити, якщо є:

  • обмежений спектр завдань
  • обмежений бюджет.
Yak vchytelyu obraty dokument kameru. Chek-lyst uspishnoyi pokupky

Ми записали дві основні проблеми, які допомагають вирішити наші менеджери щодня. 

Такі питання найчастіше чуємо від вчителів, представників держ. сектору (ЦНАП чи архіви). І для усіх цих клієнтів, у більшості випадків, підходили різні документ-камери. 

Почнемо розгляд з Вчителів та держ. сегменту, які мають обмежений бюджет. Щоб не вийти за рамки їхнього фінансування потрібно звернути увагу на наступні функції документ-камери:

  1. Робота з текстом. В 100% випадків цій категорії потрібно сканувати документи, а потім їх розпізнавати. Зазвичай, україномовні. Тут підходять усі камери, які комплектуються програмним забезпеченням NEOR Aspect 2.0 та NEOR Aspect 3.0. Це аж 5 моделей з 7.
  2. Формати документів, з якими потрібно працювати. Ми ще не зустрічали вчителя, у якого була потреба працювати з форматом А2. Тому тут з можливого асортименту виключаємо ще одну модель. Тобто, тепер розглядаємо тільки 4 моделі. Якщо єдиний формат, який потрібно сканувати – це А4, то документ-камера NEOR NW500 – це найкращий вибір.
  3. Додаткові функції. 

Запису звуку. Більшість відповідають, що не потрібна, але не кваптесь з відповіддю. Дистанційне навчання показало, що як не готуйся до нього, все одно будуть проблеми. Особливо ясно це зрозуміли вчителі, які з комп’ютерною технікою на ви. Є велика різниця – налаштувати мікрофон на ноутбуці, яким постійно користуєшся і не по робочих питаннях та налаштувати мікрофон документ-камери, якою користуєтесь виключно для уроку. 

Не складно здогадатись, де більша ймовірність збою налаштувань. Тож, мікрофон в документ-камері – це недооцінений плюс даного пристрою для вчителя.

Розпізнання спец. символів ( штрих-код, зчитування QR-коду, штампами (електронний підпис), водяний знак, OCR) – такий функціонал дуже потрібний у держ. установах і ні до чого вчителю. 

Отже, ми з вами розібрали основні параметри документ-камери та проаналізували алгоритм вибору підходящої моделі для вчителів, які за останні роки добре познайомилися з альтернативними формами навчання і готові гідно оцінити переваги, які дає документ-камера на уроці.
Дізнатись детально про актуальне обладнання для шкіл можна за телефонами на сайті.